Stránky

streda 3. augusta 2011

Odchod z Covingtonu - príchod do Somersetu

Dnes (utorok) sme o desiatej vyrazili z Covingtonu, kde som strávil dva dni. Išli sme do južného Kentucky, do mesta Somerset. Najskôr sme však pár hodín strávili v múzeu stvorenia (ang. Creation Museum), kde je všetko vyložené, aby dokázali, že Genesis 1 má pravdu a nie teória evolúcie. Fotil som dosť, tak to chcem tu ukázať a pred tým vlastne chcem ukázať dom, v ktorom som strávil dva dni a manželia Kalzovci, u ktorých som bol.









Takže, fotky z múzea:






















Zaujímavé boli aj osoby z Biblie a dejín kresťanstva zobrazené takto:


Izaiáš


Mojžiš


Dávid




Apoštol Pavol


Martin Luther


 Zaujímavé biblické rukopisy - hebrejské a grécke:










Aj mnohé zvieratá sa nachádzajú tu:




















Rôzne Biblické príbehy:


Adam menuje zvieratá


Adam a Eva v záhrade


Adam obrába pôdu


Kain zabil Ábela


Matuzalem


Traja synovia Noacha


stavba korábu


Noachove nevesty


Noach






Modely korábu:


































Bola to naozaj zaujímavá skúsenosť, aj keď veľmi málo odpovedí bolo ponúkané - bolo to skôr ako taký háčik, ktorý hodili a potom ponukli množstvo literatúry, ktorú môže človek kúpiť a zistiť viac o danej téme.


Priznám sa, že niektoré témy ponuknuté boli trochu prehnané, ale uznávam, že možné, že sa tak udialo - keďže sme neboli prítomní keď Boh stváral svet, nevieme ako sa to udialo.


Keď pri takých otázkach vzniká veľa špekulácie, ja si vždy spomeniem na slová nášho učiteľa Starej Zmluvy, ktorý povedal - Či Boh stváral svet za 6 dní, z ktorých každý trval 24 hodín alebo milión rokov, to nemení skutočnosť, že Pán Ježiš Kristus zomrel za moje hriechy. Amen!


Po odchode z múzea sme na pár minút odskočili do susedného štátu - Indiana, žeby som mohol povedať, že som bol v ďalšom štáte. :) Po tom sme pokračovali s cestovaním do Somersetu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára