Stránky

sobota 25. februára 2012

8: Stronger than



Oh, Lord, You have shown Your favour, Your every word stands true,
I'm found safe withing Your harbour, anchored deep in You,
You washed away my tears, gave me joy and freedom,
Lifting me through the years.

Refrain
You love is stronger than,
The sound of heaven's praises,
Higher than, the lofty mountain peaks,
Deeper than, the deepest ocean valley
Strong enough for me.

words & music: Paul Ewing




Môj Boh, vďaka Tebe dýcham, pre Teba tu som.
A viem, láskou si ma získal, k sebe priviedol.
Smútok je preč, šťastím ma napĺňaš,
Učíš ma láskou žiť.

Refrén
Tvoja láska je silnejšia než vietor,
Ona vyššia je než najvyšší štít,
Hlbšia je než dno oceánov,
zmenila môj svet.




Bože, Ti mi daješ život, u Tebe uzdam se.
Sad znam, Tvoja ljubav daje pravu sigurnost.
Tuge nema, sada radost vlada, sa mnom Ti uvek si.

Refren
Tvoja ljubav je jača od oluje,
Ona viša je od planina svih.
Dublja je od dna okeana,
Dragocena je!


prevod: Daniel Sjanta

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára