Stránky

sobota 11. februára 2012

6: Légy te az első nékem





Légy te az első nékem, irányítsd életem
Lelkeddel töltsd be szívem, újítsd meg teljesen
Többé nem kell félnem
ha nem maradsz én bennem, az életem üres

Refren
Istenem úgy kérlek, légy az éltem fénye
Irányítsd a léptem és töltsd be szívemet (2x)

Tudom hogy tested vérzett, kínok közt szenvedett
A Golgotán folyt véred eltörli bűnömet
Most már értem, mért tetted
Ha elhagy minden ember te itt vagy mellettem.


Živi u srcu mome, upravljaj život moj,
Duh Tvoj nek je u meni, neka me obnovi.
Ne plašim se više ja,
Kad Ti si u mom srcu, moj život potpun je.

Refren:
Gospode, ja molim, budi svetlo moje,
Upravljaj moj život i srce ispuni! (2x)

Znam da si puno patio, bol za me podneo,
Golgotska krv sad čisti greh moj zauvek.
Sad već shvatam ljubav tu,
I da me napuste svi, Ti kraj me ostaješ.

prevod: Daniel Sjanta

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára