Stránky

sobota 4. februára 2012

5: Itt Vagyok Most Jó Uram





Itt vagyok most, jó Uram, Hozzád száll e dal. 
Tudod, sokszor hívtalak,de ma másképp szól e hang 
mert ma nem azt kérem, hogy adj még, nem könyörgök: figyelj rám,
csak azt mondom, hogy szeretlek, Atyám!



Refren
Szeretlek Uram, hálám szívemből fakad, hiszen 
mindent látsz Te bennem, hatalmad olyan nagy 
Szeretlek Uram, hálám szívemből fakad és éneklem, 
hogy áldott légy Uram! 



Ismét térden állok én, s tudom hogy hallgatsz rám. 
Bár sokszor hideg szavakat szól kopott és halk imám, 
De most el kell, hogy mondjam egyszer, amit oly 
rég szeretnék, hogy szeretlek, a szívem csak tiéd!









Evo me, moj Gospode! Pesmom sad slavim Te
Znam da često zovem Te, ali danas je drugačije
Ja ne želim biti prosjak, pored mene zauvek stoj
Oče, samo znam da Tebe volim ja.

Refren:
Volim Te, moj Gospode! Slavim Te u srcu svom
U meni Ti sve vidiš; Ti si moćan Bog!
Volim Te, moj Gospode! Slavim Te u srcu svom
i pevam jer si slave dostojan.

Molim Ti se, Gospode, i znam da slušaš me.
Iako je molitva moja slaba i tiha.
Ali sad ti moram reći što u mojem srcu je
Ja volim Te i svoje srce dajem Ti.

prevod: Daniel Sjanta


Tu som dobrý môj Pane, piesňou chválim Ťa
Už mnohokrát som vzýval Ťa, ale dnes to iné je.
Neprichádzam o nič prosiť, len byť blízko pri Tebe.
Chcem vyznávať, že milujem ťa ja.

Refrén:
Milujem Ťa, môj Pane, chvála v mojom srdci znie
Veď Ty vidíš všetko vo mne, Ty si veľký Pán
Milujem Ťa, môj Pane, chvála v mojom srdci znie
A spievam Ti, 'bo chvála Ti patrí.

Opäť som na kolenách a viem, že počúvaš
Aj keď modlitba je moja slabá a tichá
Teraz túžim Ti to vyznať, čo už dávno v srdci je
Že Ťa milujem a len Tebe patrím.

preklad: Daniel Sjanta

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára